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portada All the World and her Husband: Women in the 20Th Century Consumer Culture: Women in Twentieth-Century Consumer Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.05
ISBN13
9780304701520
N° edición
1

All the World and her Husband: Women in the 20Th Century Consumer Culture: Women in Twentieth-Century Consumer Culture (en Inglés)

Margaret R. Andrews; Maggie Andrews; Mary Talbot (Autor) · Bloomsbury 3Pl · Tapa Blanda

All the World and her Husband: Women in the 20Th Century Consumer Culture: Women in Twentieth-Century Consumer Culture (en Inglés) - Margaret R. Andrews; Maggie Andrews; Mary Talbot

Libro Nuevo

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Reseña del libro "All the World and her Husband: Women in the 20Th Century Consumer Culture: Women in Twentieth-Century Consumer Culture (en Inglés)"

Many of women's everyday experiences are tied up inextricably with consumption. In consumer culture research, it tends to be the activities and interests of women which take center stage. This collection provides a wide range of different perspectives on women as consumers, focusing on popular culture, including examinations of popular media and their targeting of female audiences. Apart from a grounding in feminism, the collection does not present a single view, theoretically, methodologically, or politically. Its contributors work across a wide range of disciplines, including cultural and media studies, design history, and sociolinguistics. What they all have in common is the aim of understanding women's experiences and struggles in relation to consumer culture in the 20th century.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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