Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Action in Social Context: Perspectives on Early Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781475790023

Action in Social Context: Perspectives on Early Development (en Inglés)

Lockman, Jeffrey J. ; Hazen, Nancy L. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Action in Social Context: Perspectives on Early Development (en Inglés) - Lockman, Jeffrey J. ; Hazen, Nancy L.

Libro Nuevo

$ 286.695

$ 358.368

Ahorras: $ 71.674

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 21 de Agosto y el Miércoles 04 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Action in Social Context: Perspectives on Early Development (en Inglés)"

This is a book about the development of action and skill in the first years of life. But it differs in an important way from most past treatments of the subject. The present volume explores how the development of ac- tion is related to the contexts, especially the social ones, in which actions function. In past work, little attention has focused on this relationship. The prevailing view has been that infants develop skills on their own, independent of contributions from other individuals or the surrounding culture. The present volume is a challenge to that view. It is based on the premise that many early skills are embedded in interpersonal activities or are influenced by the activities of other individuals. It assumes further that by examining how skills function in interpersonal contexts, insights will be gained into their acquisition and structuring. In effect, this vol- ume suggests that the development of cognitive, perceptual, and motor skills needs to be reexamined in relation to the goals and contexts that are inherently associated with these skills. The contributors to the vol- ume have all adopted this general perspective. They seek to understand the development of early action by considering the functioning of action in context. Our motivation for addressing these issues stemmed in part from a growing sense of dissatisfaction as we surveyed the literature on skill development in early childhood.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes