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portada achieving impressive customer service (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
1480100498
ISBN13
9781480100497

achieving impressive customer service (en Inglés)

Gail Scott (Autor) · Lolma Olson (Autor) · Wendy Leebov Ed D. (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

achieving impressive customer service (en Inglés) - Scott, Gail ; Olson, Lolma ; Leebov Ed D., Wendy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "achieving impressive customer service (en Inglés)"

Are you looking for effective ways to improve service excellence with your team? Achieving Impressive Customer Service helps healthcare managers inspire and mobilize their teams to extend effective service and caring to the people they serve. This book describes a rich array of simple, doable approaches that, one at a time, or in tandem, will result in improved service quality and customer satisfaction. This book is especially useful for: - Managers of service lines, ancillary services and support service in hospitals and systems - Administrators who want to provide managers with powerful tools for making improvements - Managers in managed care, ambulatory care, medical practices, home care and long-term care - Administrative physicians - Professionals in training, education, and organization development - Change agents and consultants - Anyone in health care who wants to focus on achieving impressive customer services If you want to engage your team in advancing service quality, Achieving Impressive Customer Service has concrete strategies for you!

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El libro está escrito en Inglés.
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