Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Loanword Approach to the Teaching of English as a Foreign Language in Korea: Exploring the Effectiveness of a Multimedia Curriculum (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781925555028

A Loanword Approach to the Teaching of English as a Foreign Language in Korea: Exploring the Effectiveness of a Multimedia Curriculum (en Inglés)

David Kent (Autor) · Pedagogy Press · Tapa Blanda

A Loanword Approach to the Teaching of English as a Foreign Language in Korea: Exploring the Effectiveness of a Multimedia Curriculum (en Inglés) - Kent, David

Libro Nuevo

$ 59.661

$ 62.801

Ahorras: $ 3.140

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Loanword Approach to the Teaching of English as a Foreign Language in Korea: Exploring the Effectiveness of a Multimedia Curriculum (en Inglés)"

Of all the approaches to the teaching of English to speakers of other languages (TESOL), the loanword approach is mindful of the English words found within students' native languages, and seeks to apply these in the learning process for positive transfer. Taking into account research and implementation going back to and prior to the last millennium, here is a study of such a use in the Korean context. As focus is on implementing the loanword approach from multimedia-based learning materials, the Korean cultural influences on computer assisted language learning (CALL) of English as a foreign language (EFL) are explored. The advantages and difficulties associated with implementing the approach are outlined, as is the place of EFL and the application of computer technology in the Korean education system. Focus then turns to investigating the efficacy behind deployment of the approach coupled with a multimedia-based curriculum grounded on culturally constructed methods of learning and teaching.A loanword approach to the teaching of EFL in Korea deserves not only consideration by teachers but also further study. The book is well-resourced and comes to provide an in-depth examination of just one of many practical ways for implementing such an approach in the Korean context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes