Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Critique of Pure Teaching Methods and the Case of Synthetic Phonics (Bloomsbury Philosophy of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350110946

A Critique of Pure Teaching Methods and the Case of Synthetic Phonics (Bloomsbury Philosophy of Education) (en Inglés)

Andrew Davis (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

A Critique of Pure Teaching Methods and the Case of Synthetic Phonics (Bloomsbury Philosophy of Education) (en Inglés) - Andrew Davis

Libro Nuevo

$ 43.404

$ 72.340

Ahorras: $ 28.936

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Critique of Pure Teaching Methods and the Case of Synthetic Phonics (Bloomsbury Philosophy of Education) (en Inglés)"

A Critique of Pure Teaching Methods and the Case of Synthetic Phonics examines how research into the effectiveness of teaching methods can and should relate to what takes place in the classroom. The discussion brings to light some important features of the way we classify teaching activities. The classifications are unlike those we use in natural science - for instance, how we classify drug dosages. This point has very important implications for what should be considered the appropriate relationships between educational research and classroom practice. Andrew Davis applies the results of this discussion to the teaching of early reading, focussing in particular on the approach known as synthetic phonics. He provides a philosophical investigation into the nature of reading, and into the concepts that feature in approaches to teaching it, such as the idea of building words from letter sounds, the nature of words themselves and reading for meaning. He concludes with a discussion of why this matters so much, reflecting on how stories and books can be part of a child's emerging identity within the family. He explores how values of family life should be weighed against the importance of achievements in school, and argues for the claim that school reading policies of certain kinds may have a destructive impact if they are felt to trump the private interests of children and their families.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes